środa, 20 marca 2013

Relaks przy książce i truskawkach...



Jak jest wasz sposób na relaks po ciężkim dniu? Mój ulubiony to deser i dobra książka lub serial. Dzisiaj postanowiłam wrócić do moich ulubionych lektur z przed lat czyli powieści kryminalnych Agathe Christie. Gdy je pierwszy raz czytałam byłam jeszcze dzieckiem, ale już wtedy doceniałam kunszt ten pisarki . Jej książki nie są to wątpliwej jakości babskie kryminały, ale prawdziwe studium nad ludzką psychiką, okraszone ciekawymi opisami ówczesnej Anglii. Powieści Christie wciągają i są tak napisane, że można samemu zabawić się w detektywa dedukując kto tym razem  jest mordercą. Trudno mi wybrać jeden kryminał, który lubię najbardziej, ale „Zabójstwo Rogera Ackroyda” na pewno znajduje się w mojej pierwszej dziesiątce. A wy, którą powieść lubicie najbardziej? Jaki jest wasz sposób na relaks po ciężkim dniu? 
Moja mała kolekcja kryminałów A.Christie

Przepis na truskawki w czekoladzie.
1.       Rozpuść czekoladę w kąpieli wodnej.  (Najlepsze jest połączenie dwóch typów czekolady: gorzkiej i mlecznej.)
2.       Następnie możesz maczać truskawki w czekoladzie i jeść je od razu lub umoczone w czekoladzie wstawić do lodówki na około 1h aż czekolada zastygnie.
To może być też idealny deser na romantyczną kolację dla dwojga.
Miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. Ma se raffreddiamo il cioccolato fuso con dentro la fragole, non tornerà nuovamente allo stato solido e quindi duro? Servito come dessert in una cena romantica non potrebbe diventare l'arma per un delitto perfetto come in uno dei migliori romanzi di A.Christie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Questo traduttore fa schifo. Avevo detto tutta un altra cosa!

      Usuń
  2. Remarkable! Its actually remarkable post, I have got much
    clear idea regarding from this article.

    Here is my website :: co mam trochę

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam truskawki z czekoladą-moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń