czwartek, 21 marca 2013

Zdrowy lunch, czyli kasza gryczana z pysznym sosem



Nigdy nie lubiłam jeść kaszy gryczanej,  bo kojarzyła mi się z nieciekawym smakiem i stołówkowym posiłkiem. Jednak, wiedząc o tym jak jest zdrowa dla naszego organizmu, postanowiłam ją odczarować.  Tak wymyśliłam ten prosty przepis i pokochałam kaszę gryczaną! Mam nadzieję, że i wam zasmakuje w tym wydaniu. 



Składniki potrzebne do sosu:
-1/2 papryki czerwonej
- 1 filet z kurczaka
-1/2 cebuli
-4 łyżki sosu sojowego
-pomidory w kartonie
-pieprz,
-suszona papryka chilli, curry
- ziarna słonecznika


Sposób przygotowania:
1.       Kroimy w kostkę: paprykę, kurczaka i cebulę. Wszystko smażymy na rozgrzanej patelni.
2.       Gotujemy kaszę zgodnie z instrukcją na opakowaniu.
3.        Siekamy ząbek czosnku i dodajemy do reszty. Dolewamy 200 g pomidorów z kartonu. Następnie dodajemy 4 łyżki sosu sojowego.
4.       Mieszamy i przyprawiamy: papryką chilli, pieprzem i odrobina curry. Ilość przypraw zależy od tego jak ostro lubicie jeść.


5.       Na talerz nakładamy kaszę, a na nią sos i wszystko posypujemy parmezanem, siekaną natką pietruszki i nasionami słonecznika.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz