wtorek, 9 kwietnia 2013

Idealne kwietniowe śniadanie, czyli wiosenna jajecznica i świeżo wyciskany sok z pomarańczy



Idealne kwietniowe śniadanie, czyli wiosenna jajecznica i świeżo wyciskany sok z pomarańczy
Już czuć w powietrzu wiosnę, więc na naszym blogu nie może zabraknąć pomysłu na wiosenne śniadanie. Ja mam wyjątkową słabość do jajecznicy. Ta jej wersja jest pełna kolorów niczym wiosna. Zapraszam do wspólnego gotowania!




Składniki jajecznicy
- 2 jajka
- 6-8 pomidorków koktajlowych
- 8 listków bazylii
- 3 plasterki szynki parmeńskiej pokrojonej  na średniej wielkości kawałki
- 2 plasterki sera żółtego pokrojonego w drobną kostkę
- łyżeczka ziół prowansalskich
-  dwie szczypty soli
 - dwie szczypty pieprzu

 




Sposób przygotowania:
1.       Na odrobinie oliwy z oliwek podsmażamy szynkę parmeńską, następnie dodajemy pomidorki koktajlowe (przekrojone na pół), ser żółty , pokrojone listki bazylii.
2.       Chwilkę smażymy i dodajemy jajka oraz przyprawy. Wszystko mieszamy i smażymy jajecznicę aż będzie dla was idealna. Ja lubię średnio - wysmażoną.  
3.       Podajemy z świeżym pieczywem i wcześniej wyciśniętym  sokiem z pomarańczy.







Smacznego!

4 komentarze:

  1. Rewelacyjna jajecznica! Taką serwuję w weekendy, kiedy jest więcej czasu na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, zjadłabym:) Wygląda naprawdę super:)

    Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I smakuje też rewelacyjnie! My również pozdrawiamy:)

      Usuń
  3. Wygląda wyśmienicie,choć muszę dodać,że mistrzem w smażeniu jajecznicy jest mój mąż i do tej pory nie jadłam pyszniejszej od tej jego "produkcji":)

    OdpowiedzUsuń