czwartek, 25 kwietnia 2013

Kuchenne inspiracje czyli jak wygląda Wasza kuchnia marzeń

Dla nas kuchnia jest sercem domu, miejscem gdzie spędzamy długie godziny na gotowaniu i rozmowach. Podczas jednej z takich dyskusji zaczęłyśmy się zastanawiać jaka by była nasza kuchnia marzeń. Stylowa czy nowoczesna, zamknięta a może otwarta? Z wielka wyspą na środku, a może z dużym stołem idealnym na liczne kolacje?  Z tych rozważań zrodziły się poniższe inspiracje, które wam przedstawiamy.  A jaka jest Wasza kuchnia marzeń? Czekamy na wasze opinie!






Źródło: google.com

4 komentarze:

  1. Oj ja nieraz sobie myślę jaką kuchnię bym chciała,może kiedyś....zrealizuje swoje marzenia :)Póki co zapisuję sobie ciekawe pomysły wyszperane z internetu. Mi najbliższa jest ta z pierwszego zdjęcia tylko dałabym tam więcej koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uważam, że kolor ociepla każde wnętrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym miałam pierwszą kuchnię, to bym sobie tam materac rozkładała i bym w niej spała :D Cudowna jest! Dodałabym trochę zielonych lub czerwonych akcentów i byłoby jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się marzy wielka kuchnia ze stołem drewnianym po środku :)

    OdpowiedzUsuń