poniedziałek, 29 lipca 2013

Kuchnia na upał, czyli trzy sposoby na chłodzący makaron w 15 minut.

Nie wiemy jak u Was, ale w Warszawie panuje ogromny upał! Ja uwielbiam taką pogodę, ale nie gdy jestem uwięziona w wielkim mieście:-) Dlatego pomyślałyśmy z Ulą, że przypomnimy Wam kilka przepisów, które idealnie nadają się na kolacje w taką pogodę. 


Zacznijmy od spaghetti al pomodoro fresco.  To nasz ulubiony wakacyjny przepis prosty w przygotowaniu, tani (zwłaszcza, gdy mamy pomidory z ogródka babci) i delikatny. 



Kolejny dobry pomysł  na kolacje w upalny lipcowy wieczór to spaghetti z krewetkami w białym winieTo danie nada się idealnie jeżeli chcecie przygotować obiad dla ukochanej osoby i nie roztopić się w kuchni. 



Jednak jeśli nie zamierzacie gotować polecam mojej wybawienie, czyli penne z pomidorkami cherry i parmezanem. Bardzo często przygotowywałam je w zeszłe wakacje, które spędziłam we Włoszech. Wierzcie mi kuchnia bez klimatyzacji, z oknem na zamknięte podwórko i 40stopniowe upały nie zachęcają do spędzania długich godzin w kuchni. A w tym przepisie wystarczy ugotować makaron. 


P.s.Oto nasz dzisiejszy deser.

1 komentarz: