czwartek, 20 marca 2014

Beverly Hills 90210, czyli nostalgia za latami 90tymi

Lata 90te to okres mojego dzieciństwa, pewnie dla tego wszystko co z nimi związane dobrze mi się kojarzy. Oczywiście ówczesna moda i fryzury raczej śmieszą niż inspirują, ale ja z chęcią chociaż na chwilę wracam do tamtych lat z pomocą kultowego serialu Beverly Hills 90210.


Ten serial zawsze będzie zajmował wyjątkowe miejsce w moim sercu, dlatego z wielką radością odkryłam, że jego powtórki lecą na jednym z kablówkowych kanałów. Ten serial był inny od współczesnych młodzieżowych seriali i współczesnym nastolatką może wydawać się za spokojny, a czasem nawet lekko moralizatorski, ale trudno jest oprzeć się urokowi jego bohaterów: Brendzie, Brendonowi, Dylanowi, Kelly, Donnie, Stevowi czy Davidowi.



Ja od tej pory kibicuję aktorom grającym w tej produkcji  i z niecierpliwością czekam na premierę serialu Mystery Girls, w którym po latach znowu zobaczymy razem Kelly i Donne, czyli Jannie Garth i Tori Spelling. Wy też oglądaliście Beverly Hills? A może macie inne seriale, dzięki którym powracacie do czasów dzieciństwa?






A czy widzieliście jakiś z programów Tori Spelling poświęconych organizacji niesamowitych przyjęć? Jeśli nie to zapraszam na mój post:)
Tori Spelling nową Marthą Stewart?

3 komentarze:

  1. oglądałam to kiedyś ! świetny serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, musisz obejrzeć teraz całkiem inaczej ogląda się ten serial po latach.

      Usuń
  2. Też oglądałam. Ale po latach jakoś przebrnęłam tylko przez kilka odcinków. Za to "Żar tropików" mogę oglądać nawet teraz :)

    OdpowiedzUsuń